★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


خواب ها+یاس

پ.ن:

بی همراه بیهوده رهسپار

این راه بی نور و هم صدا

سپرده خود رو به دست باد

اسیر زندون لحظه ها

تو دلش دردای بیکران

خسته از حرفای دیگران

اسیر مردای بی مرام

واشک میباره با آن


شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۱:۴۴ دختر مهتاب .....
فقط توباشی همه چیز معنی داره و شیرینه حتی خواب
:(
واقعا
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۱:۴۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
ممنون
کاش میشد حداقل خوابشو میدیدم
:"(
فدات بشم
زیبا
:)
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۵:۴۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
لایک
من خواب هم نمی بینم
(گریه)
(خنده)

:"(
:|
:"( عالی بود
:)
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۹:۴۳ عرفـــــ ـــان
حالا من خواب ببینم خوابه هر چی بود مهم نیس :/
:(
 با دلم که حرف میزنم
بغض می کند
فریاد میزند
دست های تو را بهانه می گیرد..
:(
سلام دنبالتون میکنم دنبالم کنین
با تشکر
حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan