★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


از ته دلش نمی خنده

انگاری میشه تو رو هر کی منو دیده بگم خوبم

حالا تا عاشق میبینم بهشون میگم منم بودم ( دیگه نمی تونی )

انگاری دیگه نمیارن همه اسم ما رو راحت

به همه بگو می خواستی یا نمی شد بمونی با من

بگو به همه بگو که اون روزا دیگه بر نمی گرده

بگو به همه بگو اون دروغ میگه با من زندگی کرده

بگو که دیگه از ته دلش نمی خنده

بگو به هیچکی مثل تو دیگه دل نمی بنده

درد خنده
:"(
تقریبا
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۲۲:۵۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خنده درد داره ، خیلی!
اهوم
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۲۳:۰۰ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
جالبه...
:)
عشق مقوله ی دردناکیه و برای همین هم
من دوست داشتن رو ترجیح می دهم و
خیلیا رو دوست دارم
______________
راستی فاطمه خانم اسم جدیدتون مبارک (لبخند)
ممنون استاد 
اره عشق سخته
يكشنبه ۱۳ دی ۹۴ , ۰۱:۰۱ محمدامین فضلی
LIKE
ممنون
خنده ای تلخ میپاید مرا 
:"(
يكشنبه ۱۳ دی ۹۴ , ۱۰:۵۵ دختر مهتاب .....
خنده هایم هم شکلاتی شده اند البته اونم از نوع تلخش
:)
واقعا
:(((((((((((((
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan