★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


افکار موقع درس خوندن

76


جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۲۰:۰۵ بی نام بی نشون
من ایده وبم شب امتحان زیست افتاد تو مغزم!
زیست عششششششق منه
واقعا:|
:((
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۲۰:۴۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
کمبود خخخخخخخخخ
خیلی ریز داری به کمبود شوهر اشاره می کنی
نع حالا نه به این افکار
خب عاخه این عکسو که من درست نکردم

کلا افکار ول کنم نیستن
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۲۰:۵۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۱:۴۳ دختر مهتاب .....
هههههه دقیقاااااا
:))
هههههههه واقعااااااا
ههههه اوهوم
سلام,  خخخخخ 😂😂😂😂 دقیقاااااا
سلام خخخ :))) اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan