★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


تو دنیای واقعی هم بلاکمون کرد:"(

:(
:(

هستا
محل سگ نزاشن 
هان؟
کی بلاکت کرده؟
(خشمگین)
یه لعنتی
چهارشنبه ۹ دی ۹۴ , ۲۲:۵۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
:(
بلاکمان کرده ما اونو میبینیم اما اون نه
هردو همو بلاک کردیم:"(
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۱۰:۲۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
لایک..
لایک
واااااااااااای خیلی خوب میشد
:"(
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۱۳ مهســـــــــــــا ...
بیگ لایک....
شبیه اون جوکه افتادم:
داشتم تو خیابون میرفتم دیدم مدیر گروه داره میاد
بهش گفتم سلام
دیدم گفت NO chat
فقط فیلم و عکس
:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۱۶:۵۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آره
خخخخخخ
خیلی باحال میشد!
نه خیلی
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۰۱:۳۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اتفاقاً خیلی هم باحال میشد، من که خیلیا رو بلاک میکردم
خوب بلاک کنید:)
سلام
وبسایت بسیار خوبی دارید خواستم اگه بشه باهم تبادل لینک کنیم لطفا اگه میشه منو با نام: باطری ماشین
لینک کنید و بهم خبر بدید تا منم لینکتون کنم مرسی . ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan