★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


منو استیکرام سر کلاس فیزیک^_^

جالبن
:)
ممنون
خخخخخخ...منم همش دارم آهنگ بابک مینویسم سر کلاس...
:)
واقعا
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۹ آقای دارستانی
به به جای درس خوندنته
اوره 
حوصلم سر رفته بود خوب
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۱۹:۳۱ مهدی ابوفاطمه
باریکلا
مناسبت تام با فیزیک کوانتومی دارن
خخخخخخخخخخخخخخخ چیکار کنم
حوصلمون سر میره
سرگرمی تفریحی نکافان
پست متن عکس موزیک اخبار جدید ترفند و ...
www.nekafun.blog.ir
http://nekafun.blog.ir
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۴ محمدامین فضلی
خخخ
:)
الکی مثلا اجیم داشته درس میخونده
بله دیگه
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۲۰:۳۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
کلاس فیریکه یا نقاشی
هر دو
سلام دمت گرمممممممممممممم بالاخره یک دختر هم به یه پسر لینک داد خخخخ دنبالم نکردی لطفا دنبال کن اما من دنبالت کردم دنبال نکنی حذفت میکنمااا :)
دقیقا میتونی از وبت در آمد کنی میدونستی؟
نیازی بهش ندارم
خخخخخخخخخخخخخخخ سر کلاس اصن لامصب ادم ابتکاراش زیاد میشن
دقیقا ایول موافقم 
همیشه با فیزیک مشکل داشتم
:|
فیزیک را باید با دقت خواند
:)
فیزیک را باید با دقت خواند
چشم
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۳ مهدیه تتلیتی
این کلاس فیزیک هنرمندمون کرد رفتا
:)
واقعا
مثه من:|
منو دوستام همش استیکر دهن صافیم:|
:)
چه باحال
...
:)
خخخخ منم کتابام همه توش شکلک و چرت و پرت نوشتم یا اهنگ پاشایى و....  اصن حسش نى ب حرف معلمچبگوشى
واقعا
سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۲ دختر مهتاب من زنده ام
من از نقاشی متنفرم ولی بخصوص سر کلاس فیزیک نقاشیم عاااااااالی میشه..... چون حوصلش ندارم هههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan