★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


تو دلیا

شنبه ۲۵ مهر ۹۴ , ۲۱:۳۹ آقای دارستانی
باشه
:)
ای جووووووووووون دلم
فدات گلم
شنبه ۲۵ مهر ۹۴ , ۲۲:۵۴ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخ تو دلیا یاده ارمین افتادم
نه من اینو از داداش ایمان یاد گرفتم
خیلیییییی سرد شده حتی بعضی شهرهای ما برف اومده.
خخخخخخخ
0_0
چشم اما خیلی وقته سردیم دستا سرد سرد مغزا رد رد
دل ها داغون تر
تو این هوای سرد دلم با هوای تو گرم است...
:)
هوا که سرد میشه این دخترای تهرونی چنان حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند که احتمالا به زودی عکس یکی از آنها را به عنوان نماد حجاب برتر در رسانه‌های گروهی منتشر می‌کنند… از همان حجاب‌ها که نگاه که هیچ، حتا بازوکا هم از آن رد نمی‌شود!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
:)
يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۳:۵۵ خانم عکاس باشی ...
هه خدانگهدار برای همیشه
:"(
تو هم مراقب خودت باش عزیزم
ممنون گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan