★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اینو گذاشتم

اینو نذاشتم که بگید از خود راضیم یا واسه خود نمایی گذاشتم خواستم نظرتونو بدونم همین

قَدِت چِقَدِ ماشالله !!! O_o
چیه ؟
بلنده؟
نه خوُ ، هرکسی یه قدی داره !
ناراحت شدین ؟!
:(
نه 
سوال شد برام؟
قدم چشه؟
چیزیش نی ، منم خواستم بِپُرسم چون تو عکس یکم بلند به نظر میرِسه P:
بله بلنده 176تاس
آها پَ زیاد هم بلند نیسین ، منم 185 عَــم
واقعا ماشالله خوب من دخترما شما پسر 
بعدم ورزش میکنید
ورزِش که نه تو info وبلاگ نوشتَم ;)
اهان خوبه 
من هیچ ورزشی نمیکنم تازه هنوز قدم میکشم
=-O
چیه؟
چهارشنبه ۲۲ مهر ۹۴ , ۱۷:۳۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
چقدر سیگار ریخته رو زمین










الکی مثلا من خیلی نکته بینم خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی
عکس خودته
بله اجی
هیچی فقط میخواستم بگم خیلی بد تیپی اه اه
شوخی کردم عزیزم مثل گلی :)
مرسی

به نظر من بدون اینکه خواسته باشی خودنمایی کرده باشی خودت رو همونطور که هستی نشون دادی....و این خیلی زیباست و عکست به دل می‌نشینه هرچند چهره‌ات معلوم نیست!

انشالله
در اینده شد میزارم
آخی؛ کوچولو
0_0
نه بابا استغفرالله خخخخ
من که صورتتون رو ندیدم خخخ
:)
ته سیگارا رو نگاه
خخخخخخخخ
خوش ب حالت اجی قدبلندی
من انقدر دوست دارم قد بلند باشم
قدم متوسطه
^_^
قد میکشی گلم
پنجشنبه ۲۳ مهر ۹۴ , ۱۶:۴۵ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
قشنگه
:)
مرسی
این خیابان چقدر آشناست!
دم سینما جام جم یزد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan