★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عاقا اونروز داشتم دنبال یه اسم شیک و باکلاس واسه گروه میگشتم با هزار تا بدبختی یکی پیدا کردم. حالا بگین چی؟ 
میمون های جنگل آمازون. :-/ 
تازه جالب اینجاست یارو گفته بود ما هفت هشتا گروه با این اسم داریم. 
من دیگه حرفی ندارم و از همینجا به اون دوست عزیز خسته نباشید میگم.:-S

خدا شفاعتش میده توخودتو ناراحت نکن...خخخخ
خخخخخخخخخخخ
شما و دوست عزیزتون خسته نباشید واقعا خخخ
ممنون
سه شنبه ۲۱ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
هه :)
خخخخخخخخخ
سه شنبه ۲۱ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۲ دانشنامه دفاعی
سبحان الله!
کدام گروه؟
یک وقت روی گروه خودتان چنین اسمی نگذارید.
به این خانمی هستید.
هر جفتتان
ممنوون نه من غلط بکنم
اصن حیوون زیاده دا بلا نسبتا
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ خدا مرگشون نده با این اسم های گروه شون یکی دیدم اسمش بود خل و چل های خنگ هاپو خخخخخخ داشتم از خنده صندلی گاز میزدم. 
والا
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۹۴ , ۱۳:۱۵ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخخخخ
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan