★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


فقط اولش خوب بود.ساسی مانکن

فقط اولش خوب بود یهو شکها شروع شد

فهرا شروع شد دور همی رفتن تنها شروع شد

این احساسو کشت بعد رفت

خنجر از پشت زد

تلافی میکنم همه کارتو دختــــــر

میفتی به دست و پام این خط این نشون

نباید رو میدادم به یه بچه که حالا شاخ شه وایسه تو روم

 

آ…  ازین ورا گاوی گوسفندی

چیزی میکشتیم برات وای خدا

نه واقعا میخوام ببینم روت شد

بعد دو ماه اومدی و میگی موهام خوب شد

ببین برو من روانیما

چرا اومدی گند زدی به تنهایی ام ها

خانوم اس ام اس های خوب به آقا میده

تورو باما دیده اینم داداشیته

باشه دست دست کن برو هر کاری که

دوست داری بکن حظ کن

بخور مست کن

من خستم چون حوصله ندارم ببینم که

شب رفت بیرون و برگشت صبح

غمات این جاست حالاتون جداست

تنها اومدی آقا تون کجاست

برو باش فک میکردم مال منی

ولی اونم تورو داشت

برو باش منو باش

من این دفعه از دست خودم دلگیرم

من نیاید میذاشتم بفهمه که واسش میمیرم

نمیمونه حسم تو میری چه ساده

منو تنها میذاری تو راه با پای پیاده

هرچی که پیش اومد ما باهم موندیم

شوخی کردی گفتی که میری ترسوندیم

صدامو دوست داشتی با اینکه صدام خوب نیست

کجا رفتی با کی هستی معلوم نیست

میفتی به دست و پام این خط این نشون

نباید رو میدادم به یه بچه که حالا شاخ شه وایسه تو روم

♫♫♫

لااااااااااااااااااااااااااایک
مرسی گلم
تو عمرم اینقد قانع نشده بودم 
:)
لاییییییییییک
:)
پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۲:۰۲ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
عالی
مرسی
کاش آخرشم خوب بشه
کاش:"(
ایشان واقعن مانکن تشریف دارند؟
نه الکیه
لاییییییییییییییییییییییییییک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan