★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


بچه همسایمون

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
عجب! خواهر من اگر میخواست برود از یخچال چیزی بردارد، یا وقتی مادرمان صدایش میکرد. تلوزیون را خاموش میکرد که وقتی بر می‌گردد بقیه‌اش را ببیند.
هر چی هم می‌گفتم به خرجش نمیرفت و میزد زیر گریه... مـــــــامان..!
الان وقتی برایش تعریف میکنم هر چه دم دستش باشد سمتم پرتاب میکند «-چاقو»
اوه اوه خشن شد ماجرا
پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۵:۴۴ خانم عکاس باشی ...
خخخ
:)
هه دیگ برا هفتادیا فک نکنم جایی باشه
هان چی شد؟
ههههه
:-)))))))
:")
لایک راست میگی اینا اعجویه ان
خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
:")
:-|
:|
پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۸:۵۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
عزیزم لینک و دنبال میشی ؛ )
پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۹:۴۳ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
حخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan